Vyzkoušejte naše nové letáčky pro školní nástěnky: Základní pravidla kybernetické bezpečnosti a Jak používat umělou inteligenci eticky.
Online videokurz E-Bezpečí začínají využívat policisté, k seznámení s umělou inteligencí je vynikající, odpadá nutnost scházet se prezenčně... děkujeme za...
Vzdělávací akce pro vaši školu - žáky, učitele, rodiče - můžete objednávat prostřednictvím e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty....
Přesně 13. 2. 1992 bylo tehdejší Československo poprvé oficiálně připojeno k internetu. Po 25 letech, tedy 13. 2. 2017 došlo k připomenutí této významné události a E-Bezpečí mohlo být u toho.
V minulém roce spojil projekt E-Bezpečí své síly se společností O2 Czech Republic a s její podporou zrealizoval velké množství zajímavých aktivit zaměřených na bezpečné využívání internetu dětmi a dospělými. V letošním roce budou jejich společné aktivity pokračovat - a to jak na poli prevence a vzdělávání, tak i prevence a intervence.
Minecraft patří k počítačovým hrám, které jsou u českých dětí velmi populární – Minecraft nabízí dětem i dospělým otevřené prostředí s velkým množstvím herních možností a propracovaným ekosystémem, umožňuje jim realizovat jejich představy a sny, nabízí jim místo a čas pro aktivní relaxaci, ale také svým způsobem dítě vzdělává.
V posledních měsících zachytila online poradna projektu E-Bezpečí hned několik případů tzv. webcam trollingu, tedy zneužívání webkamer pro manipulaci uživatelů internetu prostřednictvím podvržených videozáznamů. K případům došlo v oblíbeném prostředí videochatovacího systému Chatroulette. Oběťmi vydírání se stali zejména muži.
V průběhu ledna navštívili laboratoř Centra prevence rizikové virtuální komunikace Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci žáci olomoucké ScioŠkoly. Zde si mohli vyzkoušet celou řadu aktivit zaměřených na pozitivní využívání moderních informačních a komunikačních technologií.
Komentář: K debatě o mobilních telefonech ve škole
Neviditelný útok: Homoglyfy a homografy jako zbraně kyberzločinců
Fenomén svlékacích aplikací - počet případů roste, obrana je obtížná
Digiday #20 - AI pod kontrolou
Digitální wellbeing: Co to je a proč je důležitý?