fbpx
Kamil Kopecký debatoval o rizicích AI v pořadu ČT Bilance
28. 01. 2024

Kamil Kopecký, vedoucí projektu E-Bezpečí, debatoval o rizicích AI v pořadu České televize Bilance. Záznam celého pořadu můžete zhlédnout zde.

Číst dál...

Spolupráce s O2 a Nadací O2
28. 01. 2024

I v letošním roce budeme spolupracovat s O2 a Nadací O2, v průběhu roku se můžete těšit na mnoho nových společných aktivit.

Číst dál...

Sledujte nás na sociálních sítích!
30. 11. 2023

E-Bezpečí samozřejmě funguje na sociálních sítích, nezapomeňte si nás přidat: https://www.facebook.com/EBezpeci, ...

Číst dál...


Home Věda a výzkum Věda a výzkum Startujeme nový výzkum: Český učitel ve světě technologií

Přečteno jinde










































Podpořte nás

Podpořte naše aktivity a pomozte dětem a dospělým v nouzi. Již 15 let pomáháme dětem a dospělým řešit jejich problémy na internetu. Zapojte se i vy! Každá pomoc se počítá! Stačí kliknout na tlačítko DONATE.

Přihlásit odběr novinek


banner cesky ucitel2020

Vážená paní učitelko, pane učiteli,
v posledních letech se stále častěji a intenzivněji hovoří o nutnosti implementace moderních vzdělávacích technologií do vzdělávání a s tím související nezbytnosti digitální gramotnosti žáků i učitelů. Ačkoli předpokládáme, že digitální technologie jsou na českých školách poměrně hojně využívány a digitální gramotnosti žáků i učitelů se zlepšuje, neexistuje dostatek relevantních údajů o aktuálním stavu.

Náš výzkum se primárně zaměřuje na zjištění informací o využívání vzdělávacích technologií v prostředí školy. V souvislosti s výše uvedenou problematikou nás rovněž zajímá bezpečnostní hledisko využívání vzdělávacích technologií.


Rádi bychom Vás tedy požádali o PRAVDIVÉ a ÚPLNÉ vyplnění ANONYMNÍHO dotazníku, jehož výsledky - jak doufáme - přispějí k odhalení aktuálního stavu a další podpoře pedagogů, kteří o zapojení technologií do výuky usilují. Prostřednictvím dotazníku se také seznámíte s celou řadou technologií a služeb, které můžete využít ve své vlastní výuce. Pokud to půjde, dotazník vyplňujte přímo ve škole, ať si můžete některé z otázek prakticky ověřit.

Vzhledem k důležitosti daného výzkumu nabídla společnost O2 náhodně vylosovaným respondentům možnost získat hodnotné věcné dary (mobilní telefony apod.). Pokud se chcete zapojit do slosování, na konci dotazníku prosím vyplňte jakýkoli kontaktní e-mail (MŮŽE BÝT ANONYMNÍ), na který Vás budeme po slosování kontaktovat.

Moc děkujeme za Váš čas!

Za výzkumný tým
doc. Kamil Kopecký, dr. René Szotkowski
Univerzita Palackého v Olomouci

Výzkum realizuje tým projektu E-Bezpečí Univerzity Palackého v Olomouci s podporou společnosti O2 Czech Republic. Veškeré údaje o respondentech (demografická data) budou využita pouze a výhradně ke statistickému zpracování, nikoli ke komerčnímu či nekomerčnímu využití. Data jsou anonymizována a nejsou a nebudou předávána třetím stranám.

 


 

Výsledky projektu E-Bezpečí (2012-2022)

panel
160000 +
proškolených žáků ZŠ a SŠ
panel
45000 +
proškolených dospělých
panel
7000 +
podpořených obětí kyberkriminality
panel
250 +
vzdělávacích akcí ročně
panel
5500 +
odhalených případů kyberkriminality
panel
160000 +
unikátních návštěvníků webu ročně

Ocenění projektu E-Bezpečí

pohar
KYBER Cena 2023
(1. místo)
pohar
Nejlepší projekt prevence kriminality na místní úrovni 2023
(1. místo)
pohar
Evropská cena prevence kriminality 2015
(1. místo)

Partneři a spolupracující instituce

 

Generální partner projektu E-Bezpečí

logo o2

Další partneři a spolupracující instituce

 logo nadaceo2logo googlelogo msmtlogo mvcrlogo olomouclogo olomouckykrajlogo ostravalogo hoaxlogo policielogo rozhlaslogo linkabezpecilogo microsoft bwlogo czniclogo nukiblogo podanerucelogo googleovachamp_logo.png

 

We use cookies

Na naší webové stránce používáme cookies. Některé z nich jsou nutné pro běh stránky, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit vlastnosti stránky na základě uživatelských zkušeností (tracking cookies). Sami můžete rozhodnout, zda cookies povolíte. Mějte prosím na paměti, že při odmítnutí, nemusí být stránka zcela funkční.